Asociación Juvenil Arroba-Xixón : Quiénes somos

Castellano:

 La Asociación Juvenil Arroba-Xixón se funda a finales del año 2013 de la mano de un grupo de jóvenes que consideraban necesario debatir y realizar actividades formativas/divulgativas sobre el uso de las nuevas tecnologías por parte de los y las jóvenes. En este sentido, también nos interesa conocer los cambios experimentados en nuestra sociedad sobre los diferentes consumos digitales o las opciones que pueden abrir (con sus ventajas e incovenientes) el ciberactivismo y la tecnodemocracia.  

 

Para ello, realizamos diferentes actividades como conferencias, debates,  campañas informativas y talleres formativos. 

 

Además, participamos de forma activa en el movimiento asociativo juvenil de Gijón/Xixón, formando parte del Conseyu de Mocedá de Xixón, siendo integrantes en la actualidad de su Comisión Permanente. 

 

Asturianu:

L'Asociación Xuvenil Arroba-Xixón ye fundada a finales del añu 2013 de la mano d'un grupu de mozos que consideraben necesariu aldericar y realizar actividaes formatives/divulgatives sobre l'usu de les nueves tecnoloxíes per parte de la mocedá. Nesti sentíu, tamién interésanos conocer los cambeos esperimentaos na nuesa sociedá sobre los distintos consumos dixitales o les opciones que pueden abrir (coles sos ventayes ya incovenientes) el ciberactivismu y la tecnodemocracia.  

 

Pa ello, realizamos distintes actividaes como conferencies, alderiques, campañes  informatives y talleres formativos. 

 

Amás, participamos de forma activa nel movimientu asociativu xuvenil de Xixón, formando parte del Conseyu de Mocedá de Xixón, tando presentes na actualidá na so Comisión Permanente. 

 

Contacto

Asociación Juvenil Arroba-Xixón
Avenida Manuel Llaneza 68
33208 Gijón

 

Correo electrónico: aj.arroba@gmail.com

 

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio
© Asociación Juvenil Arroba-Xixón @ArrobaXixon